albert
Albert Barra
Lead Hospitality
La meva passió és alinear la cultura adequada a cada hotel per aconseguir els seus objectius i portar la seva marca al següent nivell
"Darrere de cada hotel amb èxit hi ha quantitats substancials de bon 'Cafè', però també un bon Capdavanter, molt talent i un treball en equip ben fet"

des de Lead Hospitality ofereixo Ajuda als Hotels que busquen millorar els seus Resultats, la Satisfacció dels seus Clients i estimular la Motivació de l'Equip per aconseguir els objectius​

Ajudo als Propietaris d’Hotel i als seus Directius a planificar entorns de treball i sistemes d’impuls enfocats a produir resultats i generar creixement comercial quantificable

Desenvolupo i poso en ordre les mentalitats i els comportaments per crear l’entorn i la cultura de treball per executar la seva estratègia comercial i portar la seva marca al següent nivell.

Ajudo als Hotels que busquen millorar els seus Resultats, la Satisfacció dels seus Clients i a estimular la Motivació de l’Equip per aconseguir els objectius.

Oferint solucions i idees als hotels que impliquen un augment en els ingressos, reserves directes, menors costos de distribució i una millora en el valor del cicle de vida dels seus clients.

El meu únic Objectiu: Desenvolupar a cada Hotel l’entorn ideal per produir resultats i generar creixement comercial quantificable

  • Habilitats Operatives
  • Desenvolupament del Talent
  • Cultura d'Hospitalitat i Integritat de Marca

Una part important de la meva tasca professional és la gestió i desenvolupament de les persones ensenyant-los habilitats de lideratge. La qualitat i el nivell d'habilitat dels seus líders impacten directament en el seu resultat final

Ofereixo suport en l'avaluació dels seus costos operacionals i creant una estratègia per augmentar els resultats i al mateix temps protegir la cultura i els valors de marca.

A través d'una anàlisi exhaustiva del seu hotel, identifico formes d'augmentar la rendibilitat i agilitar els seus sistemes, al mateix temps que millora l'experiència dels seus hostes i col·laborant amb el seu equip per garantir la seva satisfacció.

El rendiment de tots els hotels es dispara quan tots els líders tenen les habilitats adequades i estan alineats amb l'estratègia comercial de l'empresa.

Treballo amb empreses hoteleres i professionals del sector ajudant-los a executar reeixidament les seves accions planificades i ajudar al desenvolupament de persones d'alt potencial mitjançant la creació d'una cultura de rendiment, el desenvolupament de responsabilitats i l'augment de la productivitat de l'equip.

Els hostes assimilen la qualitat de la seva experiència amb la seva marca en funció de com se senten.

Li ajudo a descobrir la fórmula que captura l'ADN de la seva marca per crear experiències consistents i memorables als seus clients. Quan es fa bé, la proposta de valor del seu hotel és indiscutible. Deixat a l'atzar, el seu hotel és tan sol un hotel mes sense res mes que oferir. Per a això treballo per definir la seva marca, cultura i valors per crear sistemes automatitzats que recolzin la seva visió d'èxit a llarg termini i per garantir que els seus empleats, clients i inversors es beneficiïn per igual,  identificant comportaments específics i pràctics que són fonamentals per a l'èxit amb una metodologia de suport per reforçar-los. Treballem junts per crear un pla pas a pas per aconseguir els seus objectius i diferenciar la seva marca de la competència.
  • Propòsits
  • Valors
  • Marca
  • Cultura
  • Acció i Reacció

Comencem definint un propòsit per al seu Hotel, o més d'un. 

Tot el que fem obeeix a un  'perquè'. Quin és el 'perquè' del seu hotel?

Un propòsit clarament definit augmenta la connexió emocional del seu equip amb el seu hotel. Estar en aquest negoci a propòsit i amb un propòsit és el que separa als bons hotels dels grans hotels.

Identifiquem els valors innegociables del seu hotel.

Tots tenim un conjunt de valors personals que guien les decisions que prenem.

El mateix s'aplica als hotels. Si un hotel no comparteix explícitament els seus valors amb el seu equip, el *status *quo i la mediocritat es converteixen en un estàndard de l'operació.

La seva marca és l'ànima del seu hotel.

Ajuda a guiar l'experiència que els seus empleats brinden als seus clients.

La marca és més que atributs visuals o components especifics del seu hotel. Si ben els logotips, les fonts i els actius digitals són importants, és el seu equip el que dóna vida a la seva marca i en definitiva qui la transmet als seus clients.

L'experiència que brinda el seu hotel és un record que els seus clients valoraran i associaran a la seva marca.

La cultura de cada empresa hotelera és l'ingredient secret que ho separa de la seva competència.

Tractar al seu equip de la mateixa manera en què se li demana que tracti als seus clients és el seu únic avantatge competitiu en el negoci hoteler.

No deixi això a l'atzar.

Com fer el que cal fer, en definitiva, la qual cosa als hotels cridem Procediments Operatius i Estàndards de Servei.

Especifiquem expectatives individuals i col·lectives, clarament definides, que siguin mesurables i quantificables,  *procesables i automatitzades quan es pugui.

El llibre de text amb el qual opera cada departament dins del seu hotel.

Un Estil molt Especial

Crec que les persones aconsegueixen grans coses quan es confia en elles, se’ls dóna llibertat d’acció i se’ls ofereix l’oportunitat de marcar la diferència. Específicament, la meva cultura de treball em permet aconseguir millors resultats de persones apassionades que treballen juntes. Aquest enfocament em fa més flexible, creatiu i divertit de treballar

He coincidido con Albert en La Manga Club y en Villa Padierna, y puedo decir que es una persona innovadora, autónoma, con inmensos conocimientos, experiencia y dominio del marketing hotelero.

Por ello puedo afirmar que es un gran activo para cualquier empresa de hostelería.

Javier Oliván

Directivo Hostelería Socio consultor en OCH - Oliván Consultores de Hostelería Jerez de La Frontera

Albert is probably the best connected person in the online travel industry in Spain. He is very hard working, very smart, always aware of the latest technologies, and a good source of information on competition in the Spanish and pan European marketplace. I wish him all the best

Jean-Charles Lacoste

Vice President, Direct Connect Solutions, TripAdvisor, Londres, Reino Unido

Conozco a Albert hace más de 10 años, cuando en España apenas empezábamos a gatear en conceptos como marketing hotelero, revenue management y posicionamiento web, Albert ya corría a toda velocidad. Tuve la suerte de trabajar con él en la implantación de la web del Hotel Arts en Barcelona, adelantándose 5 años a la competencia en conceptos que hasta entonces no se usaban en España.

Emilio Ruiz

The Ritz-Carlton Hotel Company

Trabajar con Albert ha sido una muy grata experiencia: un gran profesional focalizado en generar la máxima satisfacción en su cliente, con una ágil búsqueda de soluciones creativas y una óptima capacidad de liderazgo de su equipo.

Sira Antequera

Artist & Owner en Si! Quiero, Wedding & Event Planners, Marbella

Excelente profesional con visión global y amplios conocimientos en todos los segmentos, con un sentido de gestión enfocado no solo a dirigir sino a trabajar junto a su equipo.

May Lopez

Responsable de RRHH en Villa Padierna Hotels & Resorts

He coincidido con Albert en múltiples foros y escenarios a lo largo de mi carrera y siempre ha sido un referente dentro del ámbito hotelero.

Contar con Albert es todo un acierto y privilegio.

Òscar Portela

Director zona Costa Brava Sud at URH & Co Hoteliers

Albert is a very creative, technology wise professional. He is up to date with everything concerning hotels. He is a great colleague, fun to work with.

Roberto Pedrosa

Regional Sales Manager at Hyatt Resorts, USA

Albert es uno de los profesionales más cualificados del sector turístico. Así lo ha venido demostrando desde su faceta personal y en su proyecto empresarial. Contratamos sus servicios con excelentes resultados. Como trabajador en hoteles entiende a la perfección las problemáticas que surgen en el día a día del negocio. Sin duda un acierto.

Antoni Perpiñá

Director Business Development en Inspiring Benefits. Vicepresidente IE Tourism Club

I can assure that Albert is one of the gurus of the tourism sector in Spain

Alberto Bosque

Purchase and Sales Research Manager. Castilla and León. Spain

Albert displays a very mature and professional and knows very well the
market and also the products.
I recommend very strong and it’s a pleasure to work with him

Avelina Iglesias

V.P Sales and Account management at Pegasus

Es una de las personas que tienes un trato profesional y dando un trato tan bueno que termina siendo un amigo. He podido ver sus logros personales desde que estuvo en Hotusa y ha sido muy generoso compartiendo su excelente conocimiento directivo además de colaborar en proyectos conjuntos. Albert es una persona muy recomendable.

Diego Jimenez Pavon

CEO en INNOVIRIA Málaga

Està preparat per portar el seu hotel un pas més enllà?

Posi’s en contacte amb mi per Whatsapp o per Email i engeguem

Espero trobi interessants les meves propostes​

li convido a unir-se als més de 6.000 professionals de la hotelería registrats i SUBSCRIURE'S per poder mantenir-li al dia de més NOVETATS

Si desea darse de alta en la Lista de Distribución por Whatsapp

por favor rellene sus datos,
para poderlos validar

¿Conoce a Alguien que pueda Beneficiarse de esto?

Envíelo...

Por favor rellene los campos del siguiente formulario y la magia de Internet se ocupará del resto

Si lo desea, con un 'click' puede utilizar los servicios de mensajeria instantanea para compartirlo:

únase a los más de 6.000 profesionales de la hotelería ya SUSCRITOS y DESCARGUE GRATUITAMENTE el eBook 'Liderazgo y Gestión de Equipos de Alto Rendimiento en la Hotelería Actual'

suscripción rápida

con un 'click'

xx