Coaching Operacional i Estratègic per a Hotels​

Ofereixo el meu suport als Directius i Propietaris d’Hotel per desenvolupar nous patrons de pensament i conjunts d’habilitats per generar diferents resultats que els ajudin a créixer i desenvolupar el negoci.

La meva tasca és Oferir solucions als hotels que impliquen un augment dràstic en els ingressos, reserves directes, menors costos de distribució millors ràtis de satisfacció de clients i major valor en el cicle de vida dels seus clients.

Ofereixo la meva Experiència als Hotels que busquen millorar els seus Resultats, la Satisfacció dels seus Clients i estimular la Motivació de l’Equip per aconseguir els objectius.​

M’implico a Desenvolupar i Alinear les mentalitats i els comportaments necessaris per crear la Cultura adequada per executar la seva estratègia comercial i portar la seva marca al següent nivell

Ofereixo el meu suport en l’avaluació dels seus Costos Operatius i creo una estratègia de Generació d’Ingressos, mentre al mateix temps realitzem els ajustos per protegir la Cultura els Valors de Marca de cada Hotel

QUE PUC APORTAR
  • Creació de concepte
    Serveis de branding i disseny
  • Menús i llistes de begudes
  • Mistery Guest i informes de Rendiment
  • Desenvolupament i Definició d’Estàndards de Qualitat
  • Assistència en  Reclutament
  • Formació i Tallers Organitzatius
  • Revisió de l’Organització  Departamental
  • Revisió de proveïdors i compres
  • Estratègia de desenvolupament i Aprenentatge
  • Avaluació o Revisió  del Pla de Màrqueting
  • Estratègia de Reposicionament
  • Estratègia de Vendes i Distribució
  • Capacitació en Habilitats Directives  i Lideratge

El veritable èxit comença des de dins​

A través d’un enfocament de coaching, desenvolupo programes de treball que es personalitzen per ajudar als equips a maximitzar el seu potencial.

Aquest procés es duu a terme connectant el propòsit i la passió de la Propietat i la Direcció,  amb els Objectius i Estratègies, per aconseguir resultats extraordinaris i sostenibles.

Elements de Gestió amb els que Treballo

  • Habilitats Operatives
  • Desenvolupament del Talent
  • Cultura d'Hospitalitat i Integritat de Marca

Una part important de la meva labor professional és la gestió i desenvolupament de les persones ensenyant-los habilitats de lideratge. La qualitat i el nivell d'habilitat dels seus líders impacten directament en el seu resultat final
Ofereixo suport en l'avaluació dels seus costos operacionals i creant una estratègia per augmentar els resultats i al mateix temps protegir la cultura i els valors de marca.

A través d'una anàlisi exhaustiva del seu hotel, identifico formes d'augmentar la rendibilitat i agilitar els seus sistemes, al mateix temps que millora l'experiència dels seus hostes i col·laborant amb el seu equip per garantir la seva satisfacció.

El rendiment de tots els hotels es dispara quan tots els líders tenen les habilitats adequades i estan alineats amb l'estratègia comercial de l'empresa.

Treballo amb empreses hoteleres i professionals del sector ajudant-los a executar reeixidament les seves accions planificades i ajudar al desenvolupament de persones d'alt potencial mitjançant la creació d'una cultura de rendiment, el desenvolupament de responsabilitats i l'augment de la productivitat de l'equip.

Els hostes assimilen la qualitat de la seva experiència amb la seva marca en funció de com se senten.

Li ajudo a descobrir la fórmula que captura l'ADN de la seva marca per crear experiències consistents i memorables als seus clients. Quan es fa bé, la proposta de valor del seu hotel és indiscutible. Deixat a l'atzar, el seu hotel és tan sol un hotel mes sense res mes que oferir. Per a això treballo per definir la seva marca, cultura i valors per crear sistemes automatitzats que recolzin la seva visió d'èxit a llarg termini i per garantir que els seus empleats, clients i inversors es beneficiïn per igual,  identificant comportaments específics i pràctics que són fonamentals per a l'èxit amb una metodologia de suport per reforçar-los. Treballem junts per crear un pla pas a pas per aconseguir els seus objectius i diferenciar la seva marca de la competència.
  • Propòsits
  • Valors
  • Marca
  • Cultura
  • Acció i Reacció

Comencem definint un propòsit per al seu Hotel, o més d'un. 

Tot el que fem obeeix a un  'perquè'. Quin és el 'perquè' del seu hotel?

Un propòsit clarament definit augmenta la connexió emocional del seu equip amb el seu hotel. Estar en aquest negoci a propòsit i amb un propòsit és el que separa als bons hotels dels grans hotels.

Identifiquem els valors innegociables del seu hotel.

Tots tenim un conjunt de valors personals que guien les decisions que prenem.

El mateix s'aplica als hotels. Si un hotel no comparteix explícitament els seus valors amb el seu equip, el *status *quo i la mediocritat es converteixen en un estàndard de l'operació.

La seva marca és l'ànima del seu hotel.

Ajuda a guiar l'experiència que els seus empleats brinden als seus clients.

La marca és més que atributs visuals o components especifics del seu hotel. Si ben els logotips, les fonts i els actius digitals són importants, és el seu equip el que dóna vida a la seva marca i en definitiva qui la transmet als seus clients.

L'experiència que brinda el seu hotel és un record que els seus clients valoraran i associaran a la seva marca.

La cultura de cada empresa hotelera és l'ingredient secret que ho separa de la seva competència.

Tractar al seu equip de la mateixa manera en què se li demana que tracti als seus clients és el seu únic avantatge competitiu en el negoci hoteler.

No deixi això a l'atzar.

Com fer el que cal fer, en definitiva, la qual cosa als hotels cridem Procediments Operatius i Estàndards de Servei.

Especifiquem expectatives individuals i col·lectives, clarament definides, que siguin mesurables i quantificables,  *procesables i automatitzades quan es pugui.

El llibre de text amb el qual opera cada departament dins del seu hotel.

Les meves últimes publicacions sobre Estratègia i Operacions​

Si desea darse de alta en la Lista de Distribución por Whatsapp

por favor rellene sus datos,
para poderlos validar

¿Conoce a Alguien que pueda Beneficiarse de esto?

Envíelo...

Por favor rellene los campos del siguiente formulario y la magia de Internet se ocupará del resto

Si lo desea, con un 'click' puede utilizar los servicios de mensajeria instantanea para compartirlo:

únase a los más de 6.000 profesionales de la hotelería ya SUSCRITOS y DESCARGUE GRATUITAMENTE el eBook 'Liderazgo y Gestión de Equipos de Alto Rendimiento en la Hotelería Actual'

suscripción rápida

con un 'click'