és un projecte molt vinculat a la meva pròpia essència i àrees d’experiència, on he intentat reflectir l’après i l’oblidat durant els meus anys d’Experiència en Hotelería, encara que res seria possible sense aquest magnífic ecosistema de professionals i empreses reconegudes que aporten puntualment el que es necessita d’ells. Entre tots, ajudem a desenvolupar i alinear la cultura adequada a cada hotel per aconseguir els seus objectius i portar la seva marca al següent nivell.

La meva pròpia cultura de treball ens permet aconseguir els millors resultats, com tan solament els aconsegueixen les persones apassionades que treballen juntes en allò que els apassiona. És aquest enfocament el que ens fa més flexibles, immensament creatius, molt més eficients, i fins i tot divertits per treballar.

la meva Fórmula, la nostra Cultura, el seu Èxit​

  • Propòsits
  • Valors
  • Marca
  • Cultura
  • Acció i Reacció

Comencem definint un propòsit per al seu Hotel, o més d'un. 

Tot el que fem obeeix a un  'perquè'. Quin és el 'perquè' del seu hotel?

Un propòsit clarament definit augmenta la connexió emocional del seu equip amb el seu hotel. Estar en aquest negoci a propòsit i amb un propòsit és el que separa als bons hotels dels grans hotels.

Identifiquem els valors innegociables del seu hotel.

Tots tenim un conjunt de valors personals que guien les decisions que prenem.

El mateix s'aplica als hotels. Si un hotel no comparteix explícitament els seus valors amb el seu equip, el *status *quo i la mediocritat es converteixen en un estàndard de l'operació.

La seva marca és l'ànima del seu hotel.

Ajuda a guiar l'experiència que els seus empleats brinden als seus clients.

La marca és més que atributs visuals o components especifics del seu hotel. Si bé els logotips, les fonts i els actius digitals són importants, és el seu equip el que dóna vida a la seva marca i en definitiva qui la transmet als seus clients.

L'experiència que brinda el seu hotel és un record que els seus clients valoraran i associaran a la seva marca.

La cultura de cada empresa hotelera és l'ingredient secret que la separa de la seva competència.

Tractar al seu equip de la mateixa manera en què se li demana que tracti als seus clients és el seu únic avantatge competitiu en el negoci hoteler.

No deixi això a l'atzar.

Com fer el que cal fer, en definitiva, la qual cosa als hotels anomenem Procediments Operatius i Estàndards de Servei.

Especifiquem expectatives individuals i col·lectives, clarament definides, que siguin mesurables i quantificables,  procesables i automatitzades quan es pugui.

El llibre de text amb el qual opera cada departament dins del seu hotel.

No se perque però aquesta és la secció  mes visitada d’aquest lloc. És llògic, doncs és veritat que molta gent igual que tu, que estàs llegint això, arriba aquí, comença a llegir els articles i acaba per preguntar-se Qui és aquest?

Doncs això mateix, el meu nom és Albert Barra i he dubtat durant anys vaig tenir un Blog que a poc a poc va convertir-se en lloc de pas habitual para milers de lectors, professionals del sector hoteler.

La meva experiència professional m’ha portat a desenvolupar àrees de coneixement molt específiques en el sector hoteler que m’han permès redefinir i dissenyar estratègies i polítiques de màrqueting i comercialització sempre sota el paraigua de la Innovació i la gestió d’equips.

No vaig voler ser pretensiós, però en el seu moment, crear un lloc web  especialitzat en allò al que que em dedico,  la Gestiò Hotelera i el Màrqueting em semblava precisament això. Alguns amics, col·legues i col·laboradors em van convèncer perquè plasmés en algun lloc l’experiència acumulada durant anys de dedicació al sector que estimo mentre desenvolupo la meva activitat professional tirant una mà als hotels.

Les circumstàncies de la vida, el propi dia a dia, i les obligacions professionals, no em deixen tot el temps que m’hagués agradat per actualitzar mes sovint aquest lloc, així que intentaré seguir compartint de la forma més ordenada i constant que pugui.

Ara bé, i per que no dir-ho la meva veritable pasiò, no són els hotels, sinó els meus fills, que malgrat no veure’ls tant com desitgés, el meu cor sempre aquesta amb ells. No importa com, quan i on, el papa us vol.

Espero que després de llegir això t’adonis que sóc una persona normal, tal vegada amb mes inquietuds que la mitjana, i et decideixis a subscriure’t, i per descomptat, si em necessites, o si vols recomanar-ho a algú, est és un bon mitjà per contactar amb mi.

Un Estil molt Especial

Crec que les persones aconsegueixen grans coses quan es confia en elles, se’ls dóna llibertat d’acció i se’ls ofereix l’oportunitat de marcar la diferència. Específicament, la meva cultura de treball em permet aconseguir millors resultats de persones apassionades que treballen juntes. Aquest enfocament em fa més flexible, creatiu i divertit de treballar

He coincidido con Albert en La Manga Club y en Villa Padierna, y puedo decir que es una persona innovadora, autónoma, con inmensos conocimientos, experiencia y dominio del marketing hotelero.

Por ello puedo afirmar que es un gran activo para cualquier empresa de hostelería.

Javier Oliván

Directivo Hostelería Socio consultor en OCH - Oliván Consultores de Hostelería Jerez de La Frontera

Albert is probably the best connected person in the online travel industry in Spain. He is very hard working, very smart, always aware of the latest technologies, and a good source of information on competition in the Spanish and pan European marketplace. I wish him all the best

Jean-Charles Lacoste

Vice President, Direct Connect Solutions, TripAdvisor, Londres, Reino Unido

Conozco a Albert hace más de 10 años, cuando en España apenas empezábamos a gatear en conceptos como marketing hotelero, revenue management y posicionamiento web, Albert ya corría a toda velocidad. Tuve la suerte de trabajar con él en la implantación de la web del Hotel Arts en Barcelona, adelantándose 5 años a la competencia en conceptos que hasta entonces no se usaban en España.

Emilio Ruiz

The Ritz-Carlton Hotel Company

Trabajar con Albert ha sido una muy grata experiencia: un gran profesional focalizado en generar la máxima satisfacción en su cliente, con una ágil búsqueda de soluciones creativas y una óptima capacidad de liderazgo de su equipo.

Sira Antequera

Artist & Owner en Si! Quiero, Wedding & Event Planners, Marbella

Excelente profesional con visión global y amplios conocimientos en todos los segmentos, con un sentido de gestión enfocado no solo a dirigir sino a trabajar junto a su equipo.

May Lopez

Responsable de RRHH en Villa Padierna Hotels & Resorts

He coincidido con Albert en múltiples foros y escenarios a lo largo de mi carrera y siempre ha sido un referente dentro del ámbito hotelero.

Contar con Albert es todo un acierto y privilegio.

Òscar Portela

Director zona Costa Brava Sud at URH & Co Hoteliers

Albert is a very creative, technology wise professional. He is up to date with everything concerning hotels. He is a great colleague, fun to work with.

Roberto Pedrosa

Regional Sales Manager at Hyatt Resorts, USA

Albert es uno de los profesionales más cualificados del sector turístico. Así lo ha venido demostrando desde su faceta personal y en su proyecto empresarial. Contratamos sus servicios con excelentes resultados. Como trabajador en hoteles entiende a la perfección las problemáticas que surgen en el día a día del negocio. Sin duda un acierto.

Antoni Perpiñá

Director Business Development en Inspiring Benefits. Vicepresidente IE Tourism Club

I can assure that Albert is one of the gurus of the tourism sector in Spain

Alberto Bosque

Purchase and Sales Research Manager. Castilla and León. Spain

Albert displays a very mature and professional and knows very well the
market and also the products.
I recommend very strong and it’s a pleasure to work with him

Avelina Iglesias

V.P Sales and Account management at Pegasus

Es una de las personas que tienes un trato profesional y dando un trato tan bueno que termina siendo un amigo. He podido ver sus logros personales desde que estuvo en Hotusa y ha sido muy generoso compartiendo su excelente conocimiento directivo además de colaborar en proyectos conjuntos. Albert es una persona muy recomendable.

Diego Jimenez Pavon

CEO en INNOVIRIA Málaga

Les meves últimes publicacions​

Si desea darse de alta en la Lista de Distribución por Whatsapp

por favor rellene sus datos,
para poderlos validar

¿Conoce a Alguien que pueda Beneficiarse de esto?

Envíelo...

Por favor rellene los campos del siguiente formulario y la magia de Internet se ocupará del resto

Si lo desea, con un 'click' puede utilizar los servicios de mensajeria instantanea para compartirlo:

únase a los más de 6.000 profesionales de la hotelería ya SUSCRITOS y DESCARGUE GRATUITAMENTE el eBook 'Liderazgo y Gestión de Equipos de Alto Rendimiento en la Hotelería Actual'

suscripción rápida

con un 'click'