Quienes somos CAT

 

és un projecte molt vinculat a la meva pròpia essència i àrees d’experiència, on he intentat reflectir l’après i l’oblidat durant els meus anys d’Experiència en Hotelería, encara que res seria possible sense aquest magnífic ecosistema de professionals i empreses reconegudes que aporten puntualment el que es necessita d’ells. Entre tots, ajudem a desenvolupar i alinear la cultura adequada a cada hotel per aconseguir els seus objectius i portar la seva marca al següent nivell.

La meva pròpia cultura de treball ens permet aconseguir els millors resultats, com tan solament els aconsegueixen les persones apassionades que treballen juntes en allò que els apassiona. És aquest enfocament el que ens fa més flexibles, immensament creatius, molt més eficients, i fins i tot divertits per treballar.



sobremi2cat

Linkedin


Twitter


Whatsapp


Envelope

la meva Fórmula, la nostra Cultura, el seu Èxit​

  • Propòsits
  • Valors
  • Marca
  • Cultura
  • Acció i Reacció

Comencem definint un propòsit per al seu Hotel, o més d’un. 

Tot el que fem obeeix a un  ‘perquè’. Quin és el ‘perquè’ del seu hotel?

Un propòsit clarament definit augmenta la connexió emocional del seu equip amb el seu hotel. Estar en aquest negoci a propòsit i amb un propòsit és el que separa als bons hotels dels grans hotels.

Identifiquem els valors innegociables del seu hotel.

Tots tenim un conjunt de valors personals que guien les decisions que prenem.

El mateix s’aplica als hotels. Si un hotel no comparteix explícitament els seus valors amb el seu equip, el *status *quo i la mediocritat es converteixen en un estàndard de l’operació.

La seva marca és l’ànima del seu hotel.

Ajuda a guiar l’experiència que els seus empleats brinden als seus clients.

La marca és més que atributs visuals o components especifics del seu hotel. Si bé els logotips, les fonts i els actius digitals són importants, és el seu equip el que dóna vida a la seva marca i en definitiva qui la transmet als seus clients.

L’experiència que brinda el seu hotel és un record que els seus clients valoraran i associaran a la seva marca.

La cultura de cada empresa hotelera és l’ingredient secret que la separa de la seva competència.

Tractar al seu equip de la mateixa manera en què se li demana que tracti als seus clients és el seu únic avantatge competitiu en el negoci hoteler.

No deixi això a l’atzar.

Com fer el que cal fer, en definitiva, la qual cosa als hotels anomenem Procediments Operatius i Estàndards de Servei.

Especifiquem expectatives individuals i col·lectives, clarament definides, que siguin mesurables i quantificables,  procesables i automatitzades quan es pugui.

El llibre de text amb el qual opera cada departament dins del seu hotel.



No se perque però aquesta és la secció  mes visitada d’aquest lloc. És llògic, doncs és veritat que molta gent igual que tu, que estàs llegint això, arriba aquí, comença a llegir els articles i acaba per preguntar-se Qui és aquest?

Doncs això mateix, el meu nom és Albert Barra i he dubtat durant anys vaig tenir un Blog que a poc a poc va convertir-se en lloc de pas habitual para milers de lectors, professionals del sector hoteler.

La meva experiència professional m’ha portat a desenvolupar àrees de coneixement molt específiques en el sector hoteler que m’han permès redefinir i dissenyar estratègies i polítiques de màrqueting i comercialització sempre sota el paraigua de la Innovació i la gestió d’equips.

No vaig voler ser pretensiós, però en el seu moment, crear un lloc web  especialitzat en allò al que que em dedico,  la Gestiò Hotelera i el Màrqueting em semblava precisament això. Alguns amics, col·legues i col·laboradors em van convèncer perquè plasmés en algun lloc l’experiència acumulada durant anys de dedicació al sector que estimo mentre desenvolupo la meva activitat professional tirant una mà als hotels.

Les circumstàncies de la vida, el propi dia a dia, i les obligacions professionals, no em deixen tot el temps que m’hagués agradat per actualitzar mes sovint aquest lloc, així que intentaré seguir compartint de la forma més ordenada i constant que pugui.

Ara bé, i per que no dir-ho la meva veritable pasiò, no són els hotels, sinó els meus fills, que malgrat no veure’ls tant com desitgés, el meu cor sempre aquesta amb ells. No importa com, quan i on, el papa us vol.

Espero que després de llegir això t’adonis que sóc una persona normal, tal vegada amb mes inquietuds que la mitjana, i et decideixis a subscriure’t, i per descomptat, si em necessites, o si vols recomanar-ho a algú, est és un bon mitjà per contactar amb mi.

Un Estil molt Especial

Crec que les persones aconsegueixen grans coses quan es confia en elles, se’ls dóna llibertat d’acció i se’ls ofereix l’oportunitat de marcar la diferència. Específicament, la meva cultura de treball em permet aconseguir millors resultats de persones apassionades que treballen juntes. Aquest enfocament em fa més flexible, creatiu i divertit de treballar



Les meves últimes publicacions​

Invertir en motivación

Ningún trabajador es nada si no está motivado. Cualquier empleado necesita una serie de estímulos …



únase a los más de 6.000 profesionales de la hotelería ya SUSCRITOS y DESCARGUE GRATUITAMENTE mi eBook 'Liderazgo y Gestión de Equipos de Alto Rendimiento en la Hotelería Actual'

¿Está preparado para llevar su hotel un paso más allá?

Póngase en contacto conmigo y nos ponemos en marcha

¿Conoce a Alguien que pueda Beneficiarse de esto?

Envíelo...

Por favor rellene los campos del siguiente formulario y la magia de Internet se ocupará del resto

Si lo desea, con un 'click' puede utilizar los servicios de mensajeria instantanea para compartirlo:

[Sassy_Social_Share]

le invito a unirse a los más de 6.000 profesionales de la hotelería registrados y SUSCRIBIRSE para poder mantenerle al día de más NOVEDADES y acceder a las publicaciones EXCLUSIVAS

Mas Cómodo y Siempre a Mano

Ahora también puede seguir estas Publicaciones en el Canal de Telegram